الرئيسيةالمجلةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

حرب السحرة ساحر نصاب يفضح جمال المصرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شهيد فلسطين
المشرف العام للمنتدى
المشرف العام للمنتدى

الالتحاق : 16/01/2011
العمل العمل : طالب علم
المزاج المزاج : زى الفل

مُساهمةموضوع: حرب السحرة ساحر نصاب يفضح جمال المصرى    الأحد يناير 16, 2011 10:18 am

جمال المصرى من هو جمال المصر شاب عندة 23 سنة يقول على نفسة انة شيخ روحانى ومعالج وفلكى وغيرة وفى الحقيقة عندما دخلت المنتدى بتاعة من فترة كبيرة جدا وكلمتة على الاميل بتاعة الخاص وطلبت منة باب معين هو عارفة قلى انا على استعداد انى اعلمك الروحانيات بس ارا شغلك فى المنتدى بتاعى ولما سالتة على الشغل قلى حط ردود وعلى قد ما تحط ردود هعطيك من العلم لما يشبع ظماك
ويعينى بعد تعبى وجهد عظيم كبير وضعت ردود كتيرة جدا ووصلت ردودة الى 1500 رد وعندما قلتلة لقد جاء دورك يا جمال يا مصرة
فقال لى الايام دى انا مش فاضى وبعد الايام دة قلى انا مسافر وبعد السفر قلى انا عندى علاجات كتيرة وبعد العلاجات قلى انا عندى خلوة 21 يوم وكتير من هذا القبل كتير جدا الى ان ياست فى ان اتعلم هذة العلوم الروحانية العظيمة
وفى الاخر وبعد ان اصابنى فقدان الامل تجدد هذا الامل وانتعش وذاد وتقوى وبدات ان اشرب من بحر هذا العلم الذى يراسة الشيخ التيجانى الراجل ذو البركات الراجل الطيب وبدا ان ياخذ بيدى خطوة بخطوة الى ان ارتويت من ماء بحرة وماءة عذب عذب جدا اللة يباركة ويذيدة وينعم علية بالخير والبركات انة حقا حجة الذمان
من تكون يا جمال يا مصرى عشان تساوى راسك اللعينة براس الشيوخ العظماء فان شخص حقير لا تملك من العلم شى البتة ولو تملك من العلم شى فاظهر لنا عيانا ثمرة فعلك وعلمك وتجاربك
اتقى اللى يا جمال يا ابن ام جمال انت لسة كتكوت صغير كتكوت لسة جوة البيضة
ياد افهم اعرف قدرك عاطى نفسك مقام اكبر من مقامك
لولا هولاء الشيوخ لضاع العلم بين هولاء النصابين منهم جمال المصرى ةوسمرديال وغيرة كتير على النت ولا داعى الافصاح اكتر من هذا اتقو اللة فيما تعملوة يا ايها الكلاب الذين تنبحون ولاكن قفلة التيجانى تسير فى منتهى الهدوء
لو خايف على نفسك يا جمال بية ارحل فى سلام ولقد حذر الشيخ التيجانى وانت المساول عن افعالك .
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://se7r.ba7r.org

حرب السحرة ساحر نصاب يفضح جمال المصرى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1